sobota 8. decembra 2012

November favourites :)

V prvom rade vám chcem predstaviť veci, bez ktorých som si november nevedela predstaviť a u niektorých si určite nebudem vedieť predstaviť ani december a asi ani január :D

1. Balzámy na pery
Placenta, milujem jej schopnosť liečiť alebo onak povedané regenerovať, ale začala mi vadiť vôňa. Asi poputuje mame.
Lipsmacker CocaCola, nosím ho so sebou do školy a nevyberám z tašky. V škole párkrát pretriem a keď idem zo školy znova pretriem
Essence lipbalm, má krásny obal :D používam keď idem spať na noc a keď idem z domu. Stála pozícia na mojom nočnom stolíku.
Pripravujem samostatnú recenziu.
2. Parfumovaná voda/ toaletná voda
Veľmi som si obľúbila od avonu Little white dress. Krásna vôňa. Úplne som si ju zamilovala. Moje číslo 1!
3. Vreckový ohrievač
Pukneš pliešok a zahreje sa na 50°Celzia. Must have! :)
4.Vonná sviečka
Navodenie atmosféry, komentár netreba, všetci poznáme :)
5. La roche posay : Odličovacia a čistiaca pena.
Používam už od augusta a naozaj odličuje :)
Pripravujem samostatnú recenziu :)
6. Maybelline : Colosaal volum' expres
Najlepšia riasenka :) . Zahustí a má úžasnú kefku :) . Vyzerá naozaj prirodzene a fakt ju mám rada :)
7. Nejaké sladkosti
V poslednej dobe ide najviac táto zmes bounty snickers a twix :)

Toto sú všetky tie moje obľúbené :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára